StoryMorryTheOwnerSweetyLinksCredits


RilakkumaBaby


Hello, my name is aunie :D 15 all about me just go to the owner :D welcome to my territory :D please leave your footsprint at my CHITCHATCHOT thank you iloveyou :D

Hi , thanks for walking in to my blog may i had your handwriting ? Thanks

hiewhiew , maap lme xupdte .
Wednesday 24 August 2011 | 0 comments
hiewhiewhiew , map map map sbnrny mao mtk map lao ? heeeeeeeeeeee :) aku tahu aku lame ta update blog ken ? sowie yekk ? agak busy sikid ? hiewhiew , busyy kenape ? na tahu kehh ? heeeeeeeeee :) aku busy sebab pekse lahh sayang , haaaaaaa :D yupp ! aku baru lepas pakse bulanan kedue , ? cum ne aku buad ? haaaaaaaaaaaa ? cum tuh jela , agak2 aku ta thu aku tanye owunk ? but kalo owunk ta na bagi jawapan ? aku taramm jehh , heeeeeeeee =D okeh2 , na cite nie . kat bawahh ea ?


heeeeeeeeeee :) hahahahaha gile sudehhh ! oke lahh sebenarnye aku na cite pasal si die , sape die ? heeeeee :) pakwe aku lahhh . kowunk tahu ta ? macam2 bende die wat tok saket an aty aku ? gerammmmmm ! jehhh dengan pangai die , nasebb lahh pakwe aku . <3 ? semalam aku gado dengan die , sebab ap ? haaaaaaa :) bende remehh jehh , but siyess saket aty tao ? yelahh klu kowunk pong mesty saket aty an ? na thu sebab pehh ? oke cum nie , semalam die gie at class aku smate2 na teman kawan baiek die jumpe nasrhrah ? sebenarnye aku ta ksya on kawan die uh na jumpe nashrah but asal die ta jumpe aku dulu ? punye lahh aku geramm gile semalam ! saket aty hooooooooo ! , tapy die pujuk jugak tao ? haaaaaaaaaaaaaaaa :) suke2 .



then pas gado uh die cakap esok die jumpe aku ? (arinielamaknenye) oke lah fine , pa2 aku nan kawan aku lepak lah tempat base ? (tanggelahhsayang) napak kawan baiek die uh ? first aku ta napak die ag , then ble kawan die jalan bawu aku napak die dekat nan kawan die , aku tahu lah die kecik ? selagi boleh na menyelit dekat kawan die uh ? na menyorok dari aku konon ? piuhh !
haaaaaaaaaaaa :) pa 2 aku napak die at tangge makmal . haty berbunge2 sialll . aku cakap at dalam aty aku asal la die uh comel sangad ? haaaaaaaa :) tapy aku ta pgi on jumpe die ? (malulahhsyeawaknieyh) then aku on masuk kelas ? then syokk na igat muke die nie tetibe die datang kelas ? but ta masuk on a dalam . just napak at luar jehh ? aku pon cakap lahh ? " kenape cari nashrah ke" hahahahahaha maap yew nashrah sayang . saje je na saket an aty die , maap cebab gune name kamuu . pa 2 die kate ? "aphal plak ?" then aku cakap lah aphal ap ? pa 2 die senyapp ! then aku cakap lahh "hishh pendek nie tumbuk kang" pa 2 die wat aksi palngg comel ohh ? haaaaaaaaa :) terpegunn whaooo ? hahahahahaha =D siyes doee , terpegun ble tengokk die , awwwwwww ! comelll gile lahhh . :)


then mse balikk , mase lepas tadaruss uhh ujan tao ? sume budak SMKDABB abis basah kene ujian , haaaaaaaaaaa :) kesian ken ? hahahahaha =D tapy ag kesian at pakwe aku larhhh ? die naek basikal whaoo ? cum ne na alik ? cian at die ? but mase tengah tunggu bapak aku uh . sebenarnye aku saje lepak kat belakng tao ? ta tao ? ni lah na bagitao . haaaaaaaaa :) oke sambung crite , aku saje lepak belakng sebab na tengok muke die yang comell tuh ? pa 2 zarly maen simabah2 air dekat aku aku pong ap ag balas lah balik ? mane boleh biar ohh ? t pijakk pale maaa ? :) then aku curi2 pandang dekat die , hiewhiew :) aku tengok die gelak dengan kawan die ? alahaiiii comell nye ? :) terpaku ohh tengok senyuman die ? :):):):):) then aku na kene balik ? hishhh awal plak bapak aku datang ? hiiiiiiiiii :( then aku jalan ah pegi kat kete bapak aku ? lepas too bapak aku jalan . ta tao kenape dengan mate aku nie ? dengilll benoo ? na jugak cari jejake yang comell tuhh ? haaaaaaa :) pa 2 aku napak die jalan na balik nan fixie n kawan2 die . :) siyes comell mase die naek fixie ? hiewheiw ? 2 je lah kod yang aku na cite at kowunk ? soo sampai sine jelahh ? kbaiiii <3 <3

Older Post | Newer Post