StoryMorryTheOwnerSweetyLinksCredits


RilakkumaBaby


Hello, my name is aunie :D 15 all about me just go to the owner :D welcome to my territory :D please leave your footsprint at my CHITCHATCHOT thank you iloveyou :D

Hi , thanks for walking in to my blog may i had your handwriting ? Thanks

kaw soh kawan akuh cite pasal kaw ?
Saturday, 6 August 2011 | 0 comments
asall nan kaw nihh ? asal kaw soh kawan akuhh cakap pasal kaw ? x abis2 ag kew nak kacau hidup akuhh ? kaw nihh pelik2 lahh ? xpenah2 orang wat keje giler macam kaw kaw thu ? konon kaw wat cem tuh kaw pikir akuhh akan datang balik dekat kaw ? kaw silap lahh weh , akuhh da xakan penah datang kat kaw balik . xkan pena walau pon sampai bile2 . kaw da wat akuhh cem tuh ? kaw gune kan akuhh ? pa 2 kaw nak akuhh terime kaw balik ? kaw bermimpi jehh akuhh akan bersama kaw ! hanye dalam mimpi kaw jehh , cukup kaw wat akuhh keluar air mate berpuluh2 kali . CUKUP LAHH ! kaw pergi lah bahagie bersam makwe kaw . dan akuhh nak kaw jangan penahh ganggu hidup akuh sebab akuhh x akan ganggu hidupp kaw . sorry too say : get loss from my life . akuhh benci nak tengok muke kaw , akuh xske kaw msg or call akuh ag . blah la kaw dari hidup akuhh . coz akuhh benci gilerr degan kaw . kaw jage je lah makwe kaw tuhh elok2 . sayang lah die cmne kaw sayang akuhh dulu . jangan penah abai kan die . kerane die amat menyayangi kaw . beri lah die kasih yang kaw penah beri dekat akuhh dulu . cintai lah die sayangi lah die .kerne die lah insan yang berhak berada di sisi kaw . akuhh da xde pape dengan kaw , kaw dan akuh hanye mase lalu jehh . kaw lupekan je lah kenangan kite dulu ? cipte kenang kaw nn makwe kaw . hidup bersame die lebih bahagie berbanding bersame akuhh . akuhh tahu dari dulu haty kaw hanye untok die . akuhh tahu bende tuh da lame dah ? akuhh harap sangad kaw jangan kacao akuhh dengan pakwe akuhh . biar lah akuh bahagie bersama pakwe akuhh . kerne pakwe akuhh mencintai akuhh tidak seperti kaw . maaf kan akuhh . halal kn ape yang kaw penah beri untuk akuhh . baiiiii kenang akuhh dalam hidup kaw . <3

Older Post | Newer Post