StoryMorryTheOwnerSweetyLinksCredits


RilakkumaBaby


Hello, my name is aunie :D 15 all about me just go to the owner :D welcome to my territory :D please leave your footsprint at my CHITCHATCHOT thank you iloveyou :D

Hi , thanks for walking in to my blog may i had your handwriting ? Thanks

sorry , sorry , sorry .
Tuesday 27 September 2011 | 0 comments
Haiii you all , ? Hikhikhikhik , sorry lahh okei ?
Haaaaa ada banyak benda aku nak story morry dengan korang nie sebenar nye , ?
Nak tahu tak ? Aku gadoh dengan budak bajet hott dohh hari tue ? Macam nie cerite nye , kawan aku tulis kat status taw , status tu berbunyi blog aku lagu hindustan korang ada ? Lepas tuh ada lah minah bajet hot ni die sound kawan aku die cakap macam ni , ? Yang kau sebok- II nak ambik ayat aku tue asal ? Buad lah ayat sendiri ? Patuh aku pon back- up lah kawan aku ? Thenn ? Panjang lah cite die , malas na taipp , ? Hahahahah . Next time k ? :)












Next story ,

Nie pasal si pendek aku tue lah ? Macam tak kenal ? Hahahahaha =D tipu lah kalau tak kenal kan ?
Okei- II nak start cerite nie , korang tahu tak ? Die da la tak text , call or chat taw dengan aku ?
Memang lah aku faham die nak PMR ? But at least die boleh text kan ? Aku tak kesah pon lah pasal die , ?
Cume aku sakit haty je lah , :( .
And pada satu hari aku chat dengan abang angkat aku , name die _ _ _ _ _ hakhakhak , teke lah k ?
Aku tanye abang angkat aku tue die single ke ? Patuh die pon cakap die single , ? Sooooo ? Hakhakhak , niat aku just nak gurau je k ? But abang angkat aku tue angap siyes ? Apa lagi aku patut buat ? Haaaaaaaaaaaa da ta boleh nak buad ape ape lagi dah , ? So kire nye aku curang la kan ? Tapy aku sayang dekat si pendek tue sorang jew . :)











Next storyy . 


Pada satu malam tue , aku call si pendek aku tue taw . :)
Kyaaaaaaa ! Rindu gile nak dengar suare die , :) Then aku pon cakap- II lah dengan die ,
dari pukol 10.30 p.m - 12.30 a.m ? Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dasyat tak ?
Lepas rindu beb , tue yang lame gile tue ? Macam- II bende lah yang kiteorang borak pade malam tue . Hikhikhikhik :) best gile dohh , ! Sebenarny aku nak jujur dengan die pasal abang angkat aku tue . Tapiii ? Aku takut die marah and Mintak putus dengan aku . Aku sayang die dohh , :( sooo aku cerite dekat die . Tapiii aku tak cakap yang pompuan tue aku , aku cakap pompuan tue kawan aku . Aku tanye die kalau die dekat tenpat pakwe kepade kawan aku tue die terime tak kawan aku tue ?
Korang tahu die jawab ape ? Die kate die tak terime ? Teruss tak jadi aku nak cerite dohh , :( lepas tue die cakap macam nie . "pompuan tue sebenarnye awak kan ?" Terdiam aku sekejap doe , then aku cakap mane ada lahh . Pa tue die kate yelahh tue . :) Haihhh , pas tue tah macam mane tetibe boleh terubah topic . Soooo ? aku pon biar je lah . Thenn mase nak tutp tue ? Die kate macam nie baiii , iloveyouu . Aku jawab lah Iloveyoutooo . Tak penah- II taw die mintak :* malam tue die mintak ? :) Aku bagi jelahh . :* muahhhhhhhhhhhhhh ~! hikhikhik , :) aku sayang diee . :)












next storyy ,

Tadi masa rehat , aku makan nasi goreng dengan telur taw .
Lepas habis makan tue aku letak pinggan dekat dalam bekas ,
then pegi basuh tangan . mase nak basuh tangan tue ad lah sorang kawan aku tue , name die iman .
Die nie pendek jew orang nye , die basuh baju die kat situ sebab baju die kene sambal . Pastue aku saje je kacau si iman tue aku buat- II basuh tangan . Then , si pendek dengan kawan- II die datang basuh tangan taw . Mule- II aku tak perasan , si pendek tue ade dekat belakang . Aku pon rapat- II lah dengan si iman nie , mase kawan die tego aku sebab basuh tangan lambat tue baru aku napak die kat situ . aku tekejut + maluu sebab time tue aku tengah maki kawan die yang mulut macam puake tuh . ! Tapi die siyes napak comel gile mase tue . :)












tue jew lah cerite aku buat mase nie . next time kongsi  lagi k ? :)

Older Post | Newer Post