StoryMorryTheOwnerSweetyLinksCredits


RilakkumaBaby


Hello, my name is aunie :D 15 all about me just go to the owner :D welcome to my territory :D please leave your footsprint at my CHITCHATCHOT thank you iloveyou :D

Hi , thanks for walking in to my blog may i had your handwriting ? Thanks

Single Simple :) Couple Trouble ? :)
Tuesday 25 October 2011 | 0 comments
hello and selamat sejahtera ?
macam yang korunk nampak tajuk dekat atas tue ?
haaaa skunk aku da single simple ?
kenape ? hahahah nak tahu ke ?
emmm , sebab single simple couple trouble lahh :p gurau2 . ;)
sekali sekala gurau nan korunk kan ?
sebenarnye , aku single sebab aku ingat pakwe aku tue ade adek angkat ?
same kelas dengan aku pulak tue ?
ingat jew lah :)
upenye ? aku silap lah , budak tue (bdksmeklsdgnaku) tpu aku jew :)
HIKHIKHIK , skunk sape yang mnysl ??? aku lah kan ?
hahahahah tapi aku ta kesah sangad ? sbb a\bagi aku couple ta penting :)
tak perlu couple sangad lah kan ?
sebab ap ??? umo aku mude lagi lah , hikhik :)
soo aku tak perlu terburu2 cari pasangn ? :P
haaaaaaaaaaaa XD walo pn kadang2 rase menyesal ? tapi aku tak kesah pn ?
buang segale2 rase menyesal anda :)
kerana dirimu begitu berharga <3

Older Post | Newer Post