StoryMorryTheOwnerSweetyLinksCredits


RilakkumaBaby


Hello, my name is aunie :D 15 all about me just go to the owner :D welcome to my territory :D please leave your footsprint at my CHITCHATCHOT thank you iloveyou :D

Hi , thanks for walking in to my blog may i had your handwriting ? Thanks

jacobb ~!
Thursday 24 November 2011 | 0 comments
hai2 , na stry morry sket psl cite breaking dawn ?
jyaaaaaa ~! aq da tgk da . first date di kluar aq da tgk dulu ?
hebad ta ? xD hahahahahah
aku aq tls ni bkn na cte psl cte breaking dawn tu ?
cum na cte tntg PAKWE aq yg brlkn kt dlm cite tu ?
hahahahahah , ehh ~! sorry pkwe aku bkn edward cullen ?
but jacobbb  black ~! <3 ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh O.o
aq ske gle tgk die brlkn ? siyes cmll sgd2 :)
hahahahah lg2 lps die brtka jd srgle ?
hahahahahah comel2 sygg ~!

oke2 aq na tnjk kat krg spe jacob aku tu ?
na tgk  ta gamba die ?
Oke ni la jacob black aku ?
comel tak ? :)
di aku pnye taww ~! :)

Older Post | Newer Post