StoryMorryTheOwnerSweetyLinksCredits


RilakkumaBaby


Hello, my name is aunie :D 15 all about me just go to the owner :D welcome to my territory :D please leave your footsprint at my CHITCHATCHOT thank you iloveyou :D

Hi , thanks for walking in to my blog may i had your handwriting ? Thanks

Hahahaha Nak Melilih Bace Weh ? :')
Friday 11 May 2012 | 0 comments
Hahahahaha xD Kou cakap kou bagus sebab salma ikod kou ? wehh , let me remaind :) mase si ZARUL bagi kou coklet yang ke berape kali aku pon tak tahu :) salma lapar kan ? and die tak der duit :) betul taakk ? thenn kou marah die kan ? sampai nak putus kawan bagai kan ? :) sebab ape wehh ? Hahahahaah xD ouhh yewww :) mase karnival sukan ? ZARUL marah kou kan ? sebab lepak dengan kitaorang kan ? sape yang bagi kou ouke dengan die weh ? :) mase cikgu tegor kou pasal hubungan kou dekat sekolah ? sape yang nasihat wehh ? yeee aku mengaku dulu aku pon macam kou :) sebab aku tak nak kou jadi macam aku lah aku nasihat kou :) wehh , pakwe belum tentu jadi hak kite selameny :) hahahaha xD aku tak kesah nak cakap aku sakai ke , cibai ke , kiwak ke ? mulut kou hak kou :) aku tak heran pon lau kou nak cakap yang kou bahagieeee tanpe aku ? :) sebab aku triple bahagie tanpe kou :) dengan suare gedik kou , ayat kou bajet hottt errr fu*k ahh ! ouhh yeww kou cakap kou dah lame sabar dengan aku ? :) aku pon same wehh :) sikap kou yang suke lebih kan balak dari membe memang buat darah aku naik ! :P hahahaha sumpah aku cakap kou bodoh weh :)




Hei :) Hellooo. Assalamualaikum :DD Eh? Kau nak marahmarah aku ni pahal? kau patut pke ape yang kau dah buad kat aku ngan salma ah. kau ingat kau besaaa? errr--' aku dah lme gla besaba ngan kau tahu tak? kau ingat aku mcm kawan baik kau uh? dengar jeee cakap kau? fuckk laaa! kau yang suke mengatur hidup orang uh buad aku menyampaah la! takyah nak jage tepi kain org sgt lah en? time kau couple ngan blaq kau? ade aku menyibuk. takkan?? oh? kau cakap aku lebih en dia dari kau? kau jeee yang tak perasan, yang kau tahu nak salahkan aku jeeeeeeee? eh kawan kee mcm uh? kawan dengan beruk ag bagusss laaaa! Kau buad status Terima Kasih Eh Beb ? Memang Korang Yang Terbaik ahhh :) Buat Lagi Selalu ? Janji Manis Kou Memang Tak Boleh Pakai :) Doa Kan Kou Bahagie Lah dengan Pakwe Kou tuhh !
Semoge Dose Kou Berkurangan :) Aminnnn :) Ade Pakwe Lupe Membe !! :P
Siall Lahh Tuihh Haha bodoh! kalau aku lupe mmbe? takdenye aku dgn salma ag? saaakkaaaaii laaaaa~ Haha kau mcm tak penah buad jeeee kan? errrr--' aku tak faham motif kau ape nak buad status mcm uh? Kau tak sedar keee yang kau tuh banyak buad orang menyampah ngan kau? Haha pape jeee weh? Btw aku tak batak ah kawan dengan kau? Hidayah yang kau kate gedik uh agi elok laaa daripade kau? Kbaaaaiii cibaaiii-.-



ouhh yeahh :)kou tulis dekat blog kou kan ? yeaaahhh :) like lah wehh , ouh yeww semoge tuhan tunjuk jalan yang benar terhadap kou wahai kawan : PUTERI ALISA BINTI NASIR :)

Older Post | Newer Post