StoryMorryTheOwnerSweetyLinksCredits


RilakkumaBaby


Hello, my name is aunie :D 15 all about me just go to the owner :D welcome to my territory :D please leave your footsprint at my CHITCHATCHOT thank you iloveyou :D

Hi , thanks for walking in to my blog may i had your handwriting ? Thanks

Kou Buat Aku Rindu :')
Friday 11 May 2012 | 0 comments
aii awaak? Haha :) Assalamualaikum, buad kau yang aku hormati. aku tak kesah ah dengan sindiran kau uh? aku boleh jee hidup tanpe kau? agi aman dan tenteram ade laaaa. alhamdulillah. :) Haha eh? Kau ingat aku heran dengan jelingan kau uh? Jari tengah laaaa. Tak langsung. Kau ingat semua orang suke kau? Semua orang back up kau? Haha ikut kau la weh? kalau just nak amek simpati orang dengan cerita keburukan kitorang buad hape weh? Haha memang patut ah aku tinggal kan kau. Mengungkit, kuat touching, cari kesalahn orang, tengking sanasini uh memang tak ngam ah dengan aku :') sorrry too saaaay :) Dunia sentiasa berputar, kadang2 kita diatas. dan kadang2 kita dibawah. Btw terima kasih laaa kalau aku ade terhutang budi dengan kau? Tuhan saje yang boleh balas. Huhu :) Ni la balasan yang setimpal dengan apa yang kau dah buad dekat mmbe kau dulu! :D Harap kau sedar. jangan asyek nak mengutuk orang jeeee. cermin diri tuu dulu. Terima kasih :) Kbaaaaaiii :)



ouhh kou nak cakap yang ape kou buat nie balas setimpal :) yeaahhh thanks wehh :) tapi kou bukan tuhan soo don't ever say that :) yeaahhh :) wehh , lau ase kou tu semua betul asal tak face to face je :) cakap la ape dose yang paling besar aku penah buat ? maklumlah kou kan tuhan semua yang kou buat baik :) aku je manusia biase kat dunie nie :) hahahahaha :) thankss babyy :)
lappbuntut you la :)

Older Post | Newer Post