StoryMorryTheOwnerSweetyLinksCredits


RilakkumaBaby


Hello, my name is aunie :D 15 all about me just go to the owner :D welcome to my territory :D please leave your footsprint at my CHITCHATCHOT thank you iloveyou :D

Hi , thanks for walking in to my blog may i had your handwriting ? Thanks

Talam Dua Muka ? :/
Monday 25 June 2012 | 0 comments
Hai-II awak semua ? nak tahu tak ? auni ade 3 org kawan yang talam dua muka ? sape ?? lu pikir lah sendiri ? nak tahu kenape ? sebab , die dengan auni kutuk org yg nie . bile die org tu die kutuk auni ? terase ? ofcoz lahh , susah kan nak dapat kawan yg setia dengan kita ? ikhlas dgn kita ? ;') yelah , diorg rajin , pandai , :) auni ? pemalas , tak pandai :) dengar cerita kawan baik auni yg gelap2 sikit 2 dapat 6br 1 ? tahniah buat awak ye . :) ouhh yee , tahniah jugak mencaci cerita yang konon nye aku nak RAMPAS kawan kou yang bibir besar tu ? wehh , demi tuhan aku nak cakap . TAK BATAK pon dengan die . kou pikir aku heran kou nak jauh2 kan meja kou dengan aku ? puihh ! --' lagi suka aku kou buat macam tu ? kou tahu takk ? kou tunjuk kat aku yang kou bahagie ? dalam hati kou , aku tahu kou tak ! :) aku tak kesah kou TAK NAK kawan aku ? kou nak halang kembar aku kawan dengan aku . tapi tu maknenye kou lagi teruk dari aku . :) aku tak pernah halang awex aku kawan dengan kou :) aku lagi suka kalau die kawan dengan kou . kou nak tahu ? :) aku sedih sebab kou buat macam tu dekat aku . aku ingat kou dah berubah ? rupenya kou tak berubah jugak ? --' kou jadi makin teruk ? sebab ape ? mungkin sebab lelaki yang kou sanjung-II tuuh ? come on la weh .



kou yakin lelaki yang kou sanjung-II tuh kekal dengan kou ? --' heh ! kou cakap dia tak akan tinggal kan kou ? kou bagi semua nye dekat die ? --' kiss pipi , mulut , pegang dia punya ? --' aku nasihat kan stop sampai situ . bukan beerti aku cemburu sebab aku tak dapat buat . aku tak nak lelaki yang kou sanjung tu akan tinggal kan kou and bagitahu yang die dengan senang-II nye boleh dapat kou ;) kou nak ke gelaran bohsia tu ade pade kou ? nakk ? kalau nak teruskan lah :) kou cakap aku jeles kou ade pakwe ? weh kalau setakat pakwe kou yang hitam macam bontot kuali tu , tak yah nak bangge sangat lahh --' sumpah tak batak ! aku ade taste . bukan macam kou , bak kate membe aku (nawar) kiteorg tak batak dengan jantan macam kou ! --' bitch please ? bile lah kou nak besar kan ? selamanye kou nak jadi budak2 --' nasihat aku tak nak dengar , yang baik tak nak ikod . yang jahat mengedik-II nak buat . dah mengandung nanty baru padan muka kou --' minah-II sakai nye lahai --' tape lah , kou beruntung la ade kembar aku yang selalu menangis dn menshaty kou ? :) bile one day kou dah tak ade arah nak tuju , aku saran kan kou pegi je dekat pakwe kou sebab aku tak akan kawan dengan kou sampai bebila lagi :')aku tak boleh nak maafkan kou :) sorry :)




ouh yeww , tahniah jugak sebab dapat rampas die dari aku :) paam kan maksud aku ? yeww budak tu , kou memang nak die jauh dari aku kan --' tape . aku tak kesah , aku tak heran :) aku tak kesah walaupon aku sorang-II :) . satu je aku mintak dekat kou , jangan ajar die yang bukan-II aku tak nak die rosak macam kou . cukup kou sorang je yang dah rosak . jangan nak rosak-II kan orang lain pulak k ? k la kan , aku pon tak de mase nak tulis panjang-II pasal kou walaupon aku tahu memang dah panjang dah aku tulis pasal kou --' hahahahaha xD



ouke , stop about stupid bitch .. --' nak cerita nie , kita ade ambik report kad jumaat nie ? i am dead ! *dying* maty aku wehh ! --' harap-II mu sista boleh tolong lah . kalau semua ouke tak ape , nie masalah nye ade E --' and yg E tu ade lah math ! maty la , my dad mesty mara :( yelah cita-II nak jadi doktor haiwan ? but math E ? whatthefish --' haihhh , ! benci-II >.<
hope akak aku boleh tolong lah aminnn :* yaAllah Tolong lah Hamba Mu ini :')


that all for today :) dah penat nak tulis . :) hope korang tak bosan dengan cerita aku yang tah ape-II nie ? :) k thanks k baiii :* iloveyou Capital A sayang Kou Capital S and S :* aku cinta kou Capital S.A.H :* iloveyou to readerrrrssss :*

Older Post | Newer Post