StoryMorryTheOwnerSweetyLinksCredits


RilakkumaBaby


Hello, my name is aunie :D 15 all about me just go to the owner :D welcome to my territory :D please leave your footsprint at my CHITCHATCHOT thank you iloveyou :D

Hi , thanks for walking in to my blog may i had your handwriting ? Thanks

Anis Kembali ~~
Monday 8 October 2012 | 0 comments
Nampak tak title 2 yewww :) budak musyuk aku kembali kepada kami alhamdulillah :) mungkin korang tak tahu kemana dia pegi selama nie :) cukup sekadar korang tahu dia dah ade dengan kami :) Anis anak buah aku satu-ii nye :) #Baru Satu Daaaa :) anis memang nakal alah biasa la budak kan :) kadang-ii geram pon ade jugak dengan budak musyuk nie :) tapi ape kan daya :) die satu-ii nye ade adik aku :) aku sayaaaaaaaaaang die sangat-ii nie gambar lama kami hope sampai bila-ii dia dengan aku :) sayaaaaang anis <<<< die tulis nama dia sendiri :) kbbyee .
I love anis sofiaaaaaaa :*

Older Post | Newer Post