StoryMorryTheOwnerSweetyLinksCredits


RilakkumaBaby


Hello, my name is aunie :D 15 all about me just go to the owner :D welcome to my territory :D please leave your footsprint at my CHITCHATCHOT thank you iloveyou :D

Hi , thanks for walking in to my blog may i had your handwriting ? Thanks

-NoTitle-
Tuesday 11 December 2012 | 0 comments

Assalamualaikum :D salam perkenalan semua :D baca tak title tu ? --' yupp , tak tahu nak tulis ape dah ? tak tahu title yang sesuai --' sumpah cakap tak tahu --' haihh . Hari penat mengemas --' penat giloo --' dari pukul 12 tengah hari sampai pukul 5 petang baru siap --' tahu tak bertapa penat nya aunie ? Sabarrrr je la :D atleast my room becoming more beautiful :D yeaaaaaayy ! tu yang best tuh :DD sonok sangat :D wishlist satu dah siap :D tinggal 14 je lagi wishlist yang tak ditunaikan :D wohooo :D btw , have a good news :D my girlprengg dah couple semulaaaa :D wow congrate :D hope happy ever after :D aunie ? hahaha single is better :3 tape lah , aunie tak nak couple-couple nie :D single lagi conokkk :D wahahaha :D ehhh btw awak-awak couple tuh haram kalau tak de niat nak bernikah :D *cewaaaah . :D ayat aunie ? mantoooop gituw :3 ahahah actually aunie dah taktahu ape nak tulis :/ kebonggokkan melanda :S ahahah :3 sabar jewla yeww ;3 michumichu :* k la gtg adiossssss :S



Iloveyoureaders xoxo A

Labels:


Older Post | Newer Post