StoryMorryTheOwnerSweetyLinksCredits


RilakkumaBaby


Hello, my name is aunie :D 15 all about me just go to the owner :D welcome to my territory :D please leave your footsprint at my CHITCHATCHOT thank you iloveyou :D

Hi , thanks for walking in to my blog may i had your handwriting ? Thanks

Rindu kan arni :'((
Tuesday 19 February 2013 | 0 comments

hi guys salam :( aunie nak cerita nie :( pasal aunie and arnie . semalam kitaorang stay untuk buat study group ;( then cikgu buat serbuan :( arni lepak with irfan meanwhile auni lepak dengan nazren dalam bilik yang sama :( waktu tu kami tengah study math :( tetiba cikgu datang then cakap kami buat maksiat :( walaupun ada 4 orang dua lelaki dua perempuan itu tak dikira maksiat :( kami bukan berdua duaan :( kami berempat empatan :( then cikgu bawak kami pergi bilik upsm :( kami tak bersalah :( sumpah kami tak buat maksiat :( cikgu call parent :( then , mak arni datang Ya Allah melilih air mata arni tengok mak dia menangis :( aunie pun turut sedih sekali :( kami memang tak bersalah . nak je aunie menjerit dalam bilik upsm tu kuat kuat :( kemudian kami dimalu kan dengan semua guru masuk untuk tengok apa yang terjadi :( ya allah tuhan je yang tahu :( aunie langsung tak dapat call or text dari arni . i'm so worry about her :( then hari nie aunie datang sebab nak tengok sama ada arnie datang ke tidak :( tapi malang nya tak :( aunie risau sangat pasal arni :( sumpah risau sangat sangat :( aunie kene panggil pergi prs tadi :( cikgu cakap PK HEM nak lucut kan jawatan aunie :( ya Allah rasa macam gelap nya dunia . aunie dah macam tak bersemangat dah . aunie hilang jawatan , hilang arnie , then apa yang auni ada sekarang ? aunie dah tak ada apa-apa :( aunie sayang arni sangat sangat :( arni umpama malaikat yang datang dalam hidup aunie saat aunie memerlukan kawan disisi :( jujur sedih sangat :( dulu aunie hilang kawan baik aunie atas kesalahan sendiri :( now auni hilang arnie atas kesalahan yang aunie tak buat ? :( ohh tuhan :( aunie sangat sangat sangat berharap arnie ada sentiasa disisi menemani aunie :( jujur cakap aunie dah tak ada sesiapa kalau arnie tak ada :( rasa macam nak bunuh diri je :( aunie selalu berdoa agar aunie dan arnie berkekalan selamanya :( semoga tuhan makbul kan doa aunie :( segala kenangan kami membuat air mata aunie mengalir :( kalau lah arnie kene pindah sekolah sekali pun , izinkan aunie peluk dia sebelum dia pergi :( itu je permintaan aunie :( aunie berharap arnie selamat :( kalau arni baca post nie aunie nak cakap yang aunie sayang dia sangat sangat :( memerlukan dia disisi aunie sentiasa :( aunie hanya ada sekeping gambar untuk dijadikan kenangan :( sepanjang hari ini aunie tak lalu nak makan :( minum :( kalau aunie jalan sorang sorang pun aunie macam rasa arnie ada dibelakang menemani aunie macam selalu :( tapi bila aunie toleh ? arni tak ada :( aunie sangat merindui dia :( sangaaaaat sangat :(


hi sayang . kalau kau baca post aku nie aku nak mintak maaf sebab tak dapat nak lindungi kau . aku gagal . aku yang bersalah , aku cuba call number and text kau tapi kau off phone , twitter pun kau tak bukak . arnie :( kau sihat ke ? dah makan ke ? kau selamat ? aku doakan kau selamat . kau kene pindah ke ? kalau kau kene pindah izikan aku peluk kau sebelum kau pergi . itu je permintaan aku . aku halal kan semua makan dan minum kau . aku halalkan ape yang aku pernah bagi dekat kau . kalau kau pindah , kau ingat 3 bende . sejauh mana pun kau pergi , ke luar negara sekali pun aku akan tetap cari kau . aku sayang kau sangat sangat . dan akhir sekali . walau apa pun yang terjadi kau tetap kawan baik aku selamanya dan kau yang akan sentiasa di hati aku . SENTIASA .



Older Post | Newer Post